فروشگاه راسان کالا و توضیعاتی در مورد آن

فروشگاه راسان کال

فروشگاه راسان کالا یکی از پیشگامان عرصه پوست و زیبایی میباشد که سالیان زیادی است فعالیت خود را به مدیریت آقای سوران زکی در شهر پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی شروع کرده است.فروشگاه راسان کالا همواره آغوش خود را به روی مهمانان و مشتریان عزیزباز کرده و هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین در خدمت عزیزان و بزرگواران است.

فروشگاه راسان کالا

فروشگاه راسان کالا بر پایه اعتماد و رضایت شما عزیزان بنا شده و تا جایی که در توانمان باشد تلاش میکنیم تا رضایت و اطمینان شما را کسب کنیم فروشگاه ما اعتبار خود را از اعتماد شما عزیزان میداند لذا خواهشمندیم با ما همراه باشید تا همواره از اعتباری که به ما بخشیدید بی نصیب نباشیم.

فروشگاه راسان کالا به صورت مستقیم محصولات مورد نیاز شما را از چین و دبی و کره خریداری کرده و شما با خرید از ما بدون واسطه خرید کرده اید برای خرید عمده و همکاری با شماره های زیر در ارتباط باشید که قیمت فروش عمده را خدمت شما بزرگواران اعلام نمایند.

امروزه خیلی از عزیزان دغدغه این را دارند که آیا خدمات پس از فروش وجود دارد یا نه ؟

خدمات پس از فروش فروشگاه ما در تهران،مشهد،پیرانشهر و شیراز میباشد و هر مشکلی که پیش بیاید مهندسان و تعمیرکاران ما توانایی رفع مشکل را دارند.

یا دوستانی که تازه از نقطه های مختلف ایران با ما آشنا شده اند و امکان خرید حضوری را ندارند و برای خرید اینترنتی دغدغه دارند با خوشحالی میتوان گفت در همه ی نقاط کشور همکاران و دوستان عزیزی را داریم که در شهر خودتان امکان خرید حضوری را برای شما فراهم میکنیم .

09145537330

09910613473

04444241606

09036157611

rasanAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *