دستگاه پیکوشور (پیکوسکند) و نقد و بررسی آن در راسان کالا

دستگاه هایفو و توضیحات کامل آن در راسان کالا

 

اغلب افراد پس از پیاده کردن تتو روی بدن خود، ابراز پشیمانی می کنند. پیکوشور پیکوسند، یکی از دستگاه های فوق حرفه ای که در زمینه پاک کردن تتو ،کربن تراپی و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه شناختن انواع مختلف دستگاه های پیکوشور می پردازیم.

 

دستگاه لیزر حذف تاتو و جوانسازی پیکوشور طرح جدید picosure

دستگاه لیزر حذف تاتو و جوانسازی پیکوشور، با پاکسازی مطمئن یکی از جدیدترین فناوری ها در حوزه ی پزشکی است

که لکه های سیاه و رنگدانه ای را از بین می برد و پوست را مجددا به حالت اولیه و بدون رنگ باز می گرداند. لیزر پیکوشور، از پالس های خروجی با موج های بسیار کوتاه استفاده می کند.

به جای اثر حرارتی، با توجه به استفاده از موج های مکانیکی کوتاه، رنگدانه های موجود بر پوست را از طریق تمرکز انرژی در نواحی مورد نظر را خرد می کند و از بین می برد.

بقایای این رنگدانه ها به احتمال زیاد توسط متابولیسم بدن جذب و دفع می شوند.

از آن جا که پالس های لیزر در نانو ثانیه بسیار کوتاه می باشد و دارای انرژی فوق العاده بالایی است، توده های رنگدانه ای به سرعت متورم شده، می ترکد و به قطعات کوچک تبدیل می شوند.

که از طریق متابولیسم به کلی از بدن حذف می شوند. در این روش،رنگدانه به تدریج سبک می شود و در نهایت ناپدید می گردد.

لیزر پیکوشور،می تواند بسیاری از مناطق بدن، از جمله قفسه سینه،دست،پا و کل موارد دیگر را سریع درمان کند.

دستگاه لیزر پیکوشور،روی مناطق مشکلات اعم از لکه های قهوه ای، آسیب آفتاب، برآمدگی ها ضایعات یا زخم های آکنه تمرکز کند.

فناوری پیشرفته لیزر پیکوشور،از فناوری منحصر به فرد لانه زنبوری برای ایجاد تخلیه اثرپوستی استفاده کرده است. ایمن مناسب دستگاه لیزر پیکوشور،با خیال راحت و موثر می تواند انواع رنگدانه ها و خالکوبی ها را از بین ببرد.

 

 

دستگاه لیزر کیوسوٍِِِِییچ پیکوشور (حذف خال و تتو)

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور، از معروف ترین و شناخته شده ترین لیزرها برای پاک کردن خال و تاتو است.

کسانی که بر روی پوست خود تاتو یا همان خالکوبی انجام می دهند ممکن است در آینده و بنا به هر دلیل از کار خود پشیمان شده و تصمیم بگیرند که تتوی خود را پاک کنند.

راه حل های مختلفی برای اینکار ارائه می شود اما به طور قطع هیچکدام به اندازه لیزر موثر نخواهند بود.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور با توان 2000 وات یکی از بهترین و موثرترین لیزر ها برای این امر بوده که در ادامه متن به کامل به معرفی و شناخت آن خواهیم پرداخت.

عملکردکیوسوئیچ پیکوشور به این صورت است که این دستگاه امواج پرانرژی لیزر را به پوست ارسال می‌کند و از این طریق باعث تجزیه رنگدانه‌های تاتو می‌شود.

در نتیجه به مرور زمان بیمار، کمرنگ شدن و سپس محو شدن تاتو را روی پوست خود تجربه می‌کند.

به طور دقیق‎‌تر، در طراحی این دستگاه از تکنولوژی منحصر به فرد Focus Lens Array استفاده شده که تحولی در عرصه رفع مشکلات پوستی به حساب می‌آید.

در این تکنولوژی با به کارگیری اشعه لیزر از طریق یک عدسی واگرا، علاوه بر پاک کردن تاتو و رنگدانه‌های پوستی، به دلیل لرزش ایجاد شده در عمق پوست، فرآیند کلاژن سازی به شکل موثری بهبود میابد.

به این شکل نه تنها به حذف ضایعات پوستی کمک می‌کند، بلکه پروسه جوانسازی پوست نیز فعال می‌شود.

 

کاربرد دستگاه لیزر پیکوشور:

پزشکان می‌توانند از دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور در کاربردهای مختلفی استفاده کنند. در نتیجه وجود آن به یکی از بایدها در کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است. در زیر به چند مورد از اصلی‌ترین کاربردهای دستگاه پیکوشور اشاره شده است:

  • حذف لکه‌های مادرزادی و بعدا ایجاد شده از روی پوست
  • از بین بردن جای اسکار
  • محو کردن تاتو
  • سفید کردن پوست
  • جوانسازی پوست

 

آیا پیکوشور پیکوسند دستگاه مناسبی است؟

لیزر پیکوشور پیکوسند زخم های کنترل شده میکروسکوپی ایجاد می کند. تا فرآیند ترمیم طبیعی پوست آغاز شود و همچنین منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. که به بهبود ناحیه درمان کمک می کند.

دستگاه لیزر پیکوشور (پیکوسکند) راسان کالا یک روش درمانی سریع و آسان، غیر جراحی و غیرتهاجمی را به واسطه لیزری با سه طول موج 532 ، 755 و 1064و 1320 نانومتر به متقاضیان عمل های زیبایی ارائه می دهد.

از این لیزر Picosecond می توان در درمان بسیاری از مناطق بدن از جمله قفسه سینه (ناحیه دکلته)، صورت، دست ها، پاها و مناطق دیگر استفاده نمود.

داوطلبان مراقبت از زیبایی همچنین نتایج خوبی را در زمینه درمان زخم های ناشی از آکنه، ضایعات رنگی و چین و چروک ها تجربه و گزارش کرده اند.

این لیزر که در سال 2020 با ظاهری جدیدتر وارد بازار شده است، بر روی مناطقی تمرکز دارد که دچار مشکلات مختلفی از جمله:لکه های قهوه ای، آسیب در اثر مواجهه با آفتاب، کک و مک، ضایعات رنگی یا زخم های ناشی از آکنه شده اند.

پیکوشور پیکوسند درمان ملایم تری را نسبت به دستگاه های مراقبت از زیبایی دیگر ارائه می دهد.

در گذشته، لیزرهای قدیمی تر به انرژی گرمایی شدیدی برای از بین بردن رنگدانه های پوست متکی بودند، استفاده از این دستگاه ها غالبا دردناک و آزار دهنده بوده اند و منجر به قرمزی و آسیب های چشمگیری در پوست افراد می شوند.

 

انواع مختلف دستگاه لیزر پیکوشور

 

دستگاه لیزر حذف تاتو و جوانسازی پیکوشور طرح جدید picosure

دستگاه لیزر کیوسوٍِِِِییچ پیکوشور (حذف خال و تتو)

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

پیکوشور موتور سنگین

پیکوشور 5000میلی ژول

پیکوشور پیکوسند

دستگاه پیکوشور پیکوسند

دستگاه پیکوشور پیکوسند یک دستگاه عالی و موثر در زمینه پاک کردن تتو و انجام عمل کربن تراپی می باشد.
که نسبت به قیمت ،عملکرد فوق العاده ای در این زمینه داشته و خواهان زیادی دارد. شما می توانید این دستگاه ها را در سایت راسان کالا مشاهده و خرید کنید.

 

دستگاه پیکوشور با تکنولوژی پیشرفته خود قادر است در کمترین جلسات درمانی (بین 2 الی 4 جلسه) انواع تاتو در رنگ‌های مختلف را رفع نماید.

همچنین وجود سه نوع لیزر در این دستگاه به متخصص این امکان را می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان، انواع تیرگی‌ها را به راحتی از روی بدن فرد مراجعه کننده حذف نماید.

به عبارت دیگر با استفاده از این دستگاه، شرایط پاک کردن رنگ‌های تیره از قبیل مشکی، سورمه‌ای، آبی تیره، قهوه‏ای و رنگ‎های روشن و مقاوم را از قبیل سبز، قرمز، نارنجی، آبی روشن، بنفش و زرد وجود دارد.

 

rasanAdmin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *