گزارش نادرستی مشخصات

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار موتور سنگین Hydrafacial

ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار

  1. جدیدترین مدل دستگاه های فیشیال صورت
  2. دارای آنالیزور پوست بسیار پیشرفته و فوق حرفه ای
  3. یک دستگاه با 7 کارایی مختلف
  4. دارای سیستم ثبت اطلاعات کلانیت
  5. جنس بدنه قوی و محکم
  6. دارای اسپری جدید و پیشرفته
  7. نشان دادن مشکلات پوست و درمان کامل آن
  8. دارای موتور قوی و پمپ حجم دار
  9. منبع تغذیه: برق شهری
  10. دارای 12 ماه گارانتی به همراه دفترچه راهنما
27,500,000 تومان
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

بررسی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار موتور سنگین

هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین، از سری دستگاه های جدید فیشیال و پاکسازی پوست صورت می باشد. داشتن این دستگاه، به شما این امکان را می دهد که با خرید هیدروفیشیال 7 کاره، توانایی انجام بالغ بر 10 کار شوید.

این دستگاه، کار را برای سالن داران و کلینیک های زیبایی، در جهت پاکسازی پوست بسیار راحت کرده است و می توانند به جای خرید چند دستگاه مختلف، یک دستگاه را با چند کارایی تهیه و از آن در سالن خود استفاده کنند.

هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین، قابلیت آنالیز پوست را دارد. شما می توانید با استفاده از دسته آنالیزور این دستگاه، از تمامی مشکلات پوستی خود مطلع شوید. دسته آنالیزور این دستگاه، قدرت زوم بسیار بالایی در توانایی تشخیص مشکلات پوستی دارد.

 

هیدروفیشیال موتور سنگین آنالیزور دار
صفحه نمایش دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار موتور سنگین Hydrafacial

هندپیس های هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین

دسته آنالیزور: با استفاده از دسته آنالیز پوست، می توانید تمامی مشکلات پوستی خود را بر روی صفحه نمایش دستگاه، مشاهده کنید. این دسته، چربی پوست، جوش زیر پوستی، لکه و سایر مشکلات پوستی را نشان می دهد.

چکش سرد: از چکش سرد دستگاه، می توانید برای رفع التهابات و قرمزی ناشی از نور خورشید و آفتاب سوختگی استفاده کنید. همچنین چکش سرد، پوست صورت را تسکین می دهد و باعث بسته شدن منافذهای باز پوست می شود.

اکسیژن جت: دسته اکسیژنو می تواند جوش های سر سیاه و آلودگی های پوست را از صورت استخراج کند و کلاژن سازی در پوست را تحریک کند. استفاده از هندپیس اکسیژنو، باعث جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت می شود.

اولتراسونیک: سری اولتراسوند یا همان اولتراسونیک، یک راه حل عالی برای جذب مواد مغذی به اعماق پوست است. این دسته، بافت سلول های آسیب دیده داخل پوست را ترمیم و بازسازی می کند.

درمااف: از درمااف برای افزایش جریان گردش خون و لایه برداری ملایم پوست استفاده می شود. هندپیس درمااف (اتو پوست) باعث لیفت و افزایش استحکام پوست های شل و افتاده می شود.

آراف RF: هندپیس آراف RF، چین و چروک و خطوط های سطحی دور چشم، خط لبخند و پیشانی را به طور شگفت انگیزی از بین برده و پوستی شاداب و بدون چروک برای شما به ارمغان می آورد. 

میکرودرم: سری میکرودرم، چربی های اضافی و انباشته شده داخل منافذهای باز پوست را بیرون می کشد و آلودگی ها و مواد شیمیایی که بر اثر گرد و غبار و آرایش به داخل پوست نفوذ کرده اند را از روی پوست پاک می کند.

هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین
هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین آنالیزور دار Hydrafacial

نحوه کار با دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین

1- با فشار دادن دکمه Start دستگاه شروع به کار می کند و منوی آنالیز دستگاه باز می شود و آیتم های Forehead (پیشانی)، Eyes Around (دور چشم)، Left Cheek (گونه چپ)، Right Cheek (گونه راست)، Ose Around (دور بینی) و Nose (بینی) برای آنالیز نشان داده می شوند.

2- از بخش Single که بر روی قسمت راست صفحه قرار دارد می توان کل صورت را آنالیز کرد.

3- Epidermis برای آنالیز سطح پوست و Dermis برای زوم بیشتر دستگاه روی پوست است.

4- Uv_Light نور فرابنفش برای مشخص کردن مشکلات پوستی است. 

5- با فشار دادن کلید دوربین روی دسته، دستگاه 3 عکس متوالی از پوست می گیرد.

دستگاه هیدروفیشیال موتور سنگین 7 کاره

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزور دار موتور سنگین Hydrafacial”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی